Wednesday, May 27, 2009

Bunga Fatimah




Assalamualaikum kepada pengunjung blog Rawatan Bekam Sri Jatimas...
Biasa dengar tak Bunga Fatimah?
Sejenis tumbuhan dari Tanah Makkah yang dijadikan air selusuh bagi ibu sedang mengandung... memudahkan ibu untuk bersalin...

Saya ada kirim Bunga Fatimah nie dari kawan yg akan berangkat untuk menunaikan Ummah pada 29hb Mei 2009.. dan pulang ke tanahair pada 9hb Jun 2009....

Buat masa nie saya ada satu Bunga Fatimah nie (pinjam kawan saya punya, untuk isteri saya amal) Sapa2 yang berminat nak tempah boleh bagi Nama dan bayaran RM20.00 (deposit) "harga Bunga Fatimah saya tak tau lagi berapa..."

Bagi tau kat kawan2 yang tengah cari ya..

Apa sapa-sapa ada pengalaman dan info pasal bunga nie.. jom kita kongsi bersama...

* petang sikit saya att sekali gambarnya....

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin